Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user ''@'localhost' (using password: NO) in /home/rpar2772/public_html/wp-content/plugins/easy-contact-forms/easy-contact-forms-database.php on line 152

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /home/rpar2772/public_html/wp-content/plugins/easy-contact-forms/easy-contact-forms-database.php on line 152
Tendinte in industria geamurilor auto | VectorGlass

VectorGlass

Orice tip de parbriz pentru masina ta

Tendinte in industria geamurilor auto

 

concept-sticla

Produsele din sticla cu valoare adăugată sunt din ce în ce mai importante pe piața auto , oferind o mai mare funcționalitate și adăugând o altă dimensiune de creștere într-un moment în care industria are nevoie de ea cel mai mult.

c3-zenith Parbriz Cidtroen C3

Automobile mai mici , parbrize mai mari
Parbrizele mai inalte si mai late au condus , de asemenea, la marirea cantitatii de sticlă folosita în fabricarea vehiculelor.. Tendințele la MPV-uri , de exemplu , au facut ca stalpii A sa devina butucanosi si sa deranjeze vizibilitatea . Prin urmare , unii designeri auto se concentrează mai mult și mai mult asupra parbrizelor care se curbeaza la părțile laterale împingând în spate stalpul A spre ușa din față .Citroen C3 ofera in prezent cel mai mare parbriz si cel mai mic plafon de pe un hatchback . Saint – Gobain Sekurit a dezvoltat și produs acest geam urias, cunoscut sub numele de Zenith . Au fost anumite provocări pentru a proiecta și potrivi un astfel de produs . Dificultatea a fost să se curbeze astfel din cauza dimensiunii sale , precum și să respecte specificațiile standard pentru siguranta si confort acustic . Zenith abordează toate cerințele din regulament și așteptările clientului . “Parasolarul de pe Zenith este unic , masoara 600mm , comparativ cu o bandă standard de 250mm .Producatorii de masini raportează că astfel de masini mici, cu parbrizele mari sunt o tendință clară pentru viitor .Odata ce oamenii încep să aprecieze sentimentul de lumina in masina lor, atunci este foarte dificil sa inversezi această tendință.

 

laterale-laminate

Geamuri laterale laminate
De ceva timp , in Europa se foloseste din ce in ce mai mult geamul lateral laminat pentru un confort acustic sporit și securitate . Primul vehicul din America de Nord cu laterale laminate a fost lansat în 2002, cererea de pe piață incercand sa adote trendurile europene .Putem observa o tendință clară de creștere pentru produsele pe care le oferă anumiti producatori , în special pentru ușile din față datorită avantajului acustic pe care il ofera geamul laminat .

 

geamuri-policarbonat

Geam din policarbonat
Deși ideea de a înlocui sticla cu plastic cu greutate mai mica pare a fi o inovație evident , dar ideea aceasta nu noua . De peste treizeci de ani , experții in sticlă auto au explorat potențialul policarbonatului ca un înlocuitor pentru sticla .Comparativ cu limitările de forma ale sticlei , plasticul ( policarbonatul ) este extrem de versatil . De asemenea, este mai ușor cu până la 50% și are o rezistență mare la impact . Furnizorii susțin că o reducere în greutate totală de mai mult de 20 kg ( 50 % ), este posibila la înlocuirea tuturor ferestrelor de sticlă ( cu excepția parbrizului ), pentru un minivan standard.
Producătorii de vehicule iau in considerare acum ferestre 3D in forma , design inovator si mecanisme noi de deschidere și închidere .
Cu toate acestea , costul rămâne o problemă.
Integrarea antenelor în policarbonat , nu constituieo problema in schimb o modalitate eficientă de stabilire a unei grile de încălzire conductoare jos pe plastic este o provocare .

 

head-up-display

Display head-up
Head-up display – sau HUD – devin treptat populare . Un HUD este un sistem care proiectează o imagine vizuală , la o distanță de aproximativ 2 metri în fața șoferului . Un proiector situat în tabloul de bord proiectează o imagine care , atunci când este reflectata pe parbriz , apare ca o imagine virtuală pe partea de sus a capotei . Există , totuși , unele caracteristici speciale ale stratul intermediar PVB montat în parbriz , în scopul de a realiza această funcție .

 

adeziv-sticla

Sisteme de etanșare
De ceva timp , exista o dorință pentru imbunatatirea aerodinamica a vehiculului . Sisteme de geamuri îndeplinesc această dorință de a avea ferestre netede curbate cu etansare perfecta .
Utilizarea unor sisteme de etansare cu prindere pe o singura parte, cum ar fi încapsularea împreună cu hardware-ul montat pe o parte asticlei se foloseste din ce in ce mai mult . Astfel de sisteme reduc rezistenta si zgomotul , îmbunătățesc economia de combustibil și ofere o estetica buna .
Solutiile adezive folosite in prezent la scara larga in lipirea geamurilor auto direct pe caroserie se dovedeste a fi de departe cea mai buna solutie de etansare in detrimentul elementelor traditionale din cauciuc (chedere).
Asadar odata cu automobilul au evoluat si accesoriile si ca urmare directa a acestui fapt, geamurile auto au devenit componente mai importante si cu valoare adugata.

VectorGlass © 2015